tiistai 29. maaliskuuta 2016

Oriental bay & Weta Cave




















     Kuulumisia! Täällä on alkanut virallisesti syksy, mutta vielä mä täällä shortseissa vetelen ja rusketun. Oon käynyt koulua normaalisti ja viikonloput oon levänny ja viettäny aikaa hostperheen kanssa kotona Cartertonissa. Mulla on enään alle 50 päivää jäljellä ja alkaa jotenki tuntuu oudolta, että lähteminen lähestyy, kun justhan mä tänne tulin.
   Mulla oli just ihana perjantaista tänään tiistaihin asti pääsiäisloma, jollon sain pötkötellä auringossa. Päätettiin Kotomin ja Alenan kanssa tehä pieni retki ennenku koulut alkaa. Otettiin juna Wellingtoniin, josta bussilla jatkettiin Oriental bay:lle. Siellä vietettiin ihana piknik ja kahlailtiin meressä. Jatkettiin meijän  retkeä suunnistamalla bussipysäkille ja sieltä Wellingtonin toiseen päähän Weta Cave:hin. Oon ollut aijemmin Weta Cave:ssa mutta tänään mulla oli paljon enemmän aikaa katella ympärille ja ottaa kuvia. Ennenku meijän juna lähti takaisin Cartertoniin, päätettiin vielä kävellä Wellingtonin satamassa, samalla kun aurinko porotti. Unohtuu helposti että täällä ollaan menossa talvea kohti.


2 kommenttia:

  1. Mä tiedän tosi hyvin ton tunteen! :D
    Ja ihania kuvia!! *o*
    Nauti nyt siitä viimeisestä ajasta <3

    VastaaPoista